V pondělí 18. května odstartuje program školení klubových správců pro práci s novým informačním systém ČSH Handball.Net 2.0. Připravili jsme pro vás tři termíny webinářů, na něž následně naváže série školení v jednotlivých krajích. Důrazně doporučujeme všem klubovým správcům účast jak na webináři, tak na praktickém školení. Předmětem výkladu budou u každého typu školení jiná témata a řešené okruhy budou vzájemně navazovat. Termíny a podrobnosti k jednotlivým školením najdete v článku.
Pro co nejplynulejší přechod na nový informační systém Handball.Net 2.0 připravili pracovníci sekretariátu ČSH pro klubové správce členských klubů ČSH sérii školení.
Žádáme kluby, které zatím nezaslaly formulář Žádost o přihlášení klubového správce (ke stažení zde) a tím pádem dosud nenominovaly své klubové správce (připomínáme, že maximální počet jsou 3 kluboví správci pro jeden klub), aby tak učinily nejpozději do pátku 15. května 2020 zasláním vyplněného formuláře na email simunek@chf.cz.
1. Webinář
Pro klubové správce je následně připraven úvodní webinář, který proběhne on-line prostřednictvím aplikace Zoom. Webináře je možné se zúčastnit odkudkoliv, podmínkou je počítač (ideálně s webkamerou) a dostatečné internetové připojení. Po kliknutí na odkaz uvedený vedle vybraného termínu webináře je nutné umožnit ve vašem zařízení (mobil, počítač) instalaci aplikace Zoom (aplikace se stáhne automaticky, je třeba jen potvrdit další instalační kroky) a potvrdit přístup k danému vysílání. V případě, že již máte aplikaci Zoom nainstalovanou, přihlásíte se ke konkrétnímu vysílání zadáním ID čísla webináře (Meeting ID).
Webinář bude probíhat v následujících termínech:
Pondělí 18. května 2020 v 15.30 – přístup do vysílání v aplikaci Zoom zde (Meeting ID 995 1727 7494)
Úterý 19. května 2020 v 17.00 - přístup do vysílání v aplikaci Zoom zde (Meeting ID 984 4651 8236)
Středa 20. května 2020 v 16.00 - přístup do vysílání v aplikaci Zoom zde (Meeting ID 927 4745 4290)
Program webináře:
1. Členská matrika a příspěvky
2. Klubová matrika
3. Správa sportovišť
4. Modul žádostí
5. Ekonomický modul
6. Otázky k probíraným okruhům
Náplň výkladu těchto webinářů je ve všech třech termínech stejná. Je tedy na vašem výběru, kterého termínu se zúčastníte.
2. Praktická školení v regionech
Na program webináře naváže výklad dalších funkcí informačního systému na osobních školeních v jednotlivých regionech. Je vhodné, aby se jak webináře, tak osobního školení zúčastnili, pokud je to možné, všichni nominovaní kluboví správci daného klubu. Na školení budou klubovým správcům předávána přístupová hesla do systému.
Doporučujeme vzít si s sebou na školení notebook a případně poznámkový blok.
Termíny školení
Místo |
Termín |
Adresa |
Primárně určeno pro KSH |
Plzeň |
26. 5. 2020 v 16.00 |
Restaurace U Řezníka, Sokolovská 79, Plzeň |
JČ + Plz + KV |
Brno |
27. 5. 2020 v 16.00 |
SH TJ Moravská Slavia, Vídeňská 470/9, Brno - Střed |
JM |
Ostrava |
28. 5. 2020 v 16.30 |
Dělnický dům, Moláková 701, Ostrava - Polanka nad Odrou |
MS |
Ústí n. L. |
29. 5. 2020 v 16.30 |
SH TJ Spartak Ústí n. L., Keplerova 800/56, Ústí n. L. |
Ús + Lib |
Úvaly |
30. 5. 2020 v 10.00 |
Nám. Arnošta z Pardubic 164, Úvaly |
Pha + StČ |
Zlín |
2. 6. 2020 v 16.30 |
SH Datart Zlín, U Zimního stadionu 4286, Zlín |
Zl |
Olomouc |
3. 6. 2020 v 17.00 |
Klubovna DHK Zora Olomouc, U Stadiónu 1357/6a, Olomouc |
Ol |
Jičín |
4. 6. 2020 v 16:30 |
SH Jičín, Revoluční 863, Jičín |
KH + Par + Vys |
Program školení:
1. Systém svazových zpráv a notifikací
2. Databáze dokumentů
3. Úvod do modulu smluv
4. Úvod do soutěžního modulu (správa družstev a přihlašování do soutěží)
5. Matriční žádosti (registrace nových členů a úpravy fotografií)
6. Úkoly klubových správců pro nejbližší období a další harmonogram
Do středy 20. května 2020 nahlaste na e-mail simunek@chf.cz jména účastníků a místo, na kterém se kluboví správci vašeho klubu školení zúčastní – tedy přihlaste své klubové správce na konkrétní školení. Primárně prosíme, aby se jednotlivé kluby účastnily školení ve svém kraji, v odůvodněných případech je ale možné zúčastnit se školení v jiném regionu.
Těšíme se na setkání!
Soubor dokumentů týkajících se zavedení nového informačního systému Handball.Net 2.0 najdete zde.