Chcete se stát pořadatelem některého z mládežnických projektů? Komise mládeže vypisuje výběrové řízení na pořadatele Konference mládeže 2017 a Házenkářského desetiboje dívek a chlapců. Více v článku ...
Máte zájem o zajištění Konference mládeže v roce 2017?
Komise mládeže společně s Trenérsko – metodickou komisí ČSH připravuje Konferenci mládeže 2017. Do výběrového řízení se mohou hlásit kluby z celé České republiky.
Pokud máte zájem Konferenci mládeže ve dnech 7. – 8. 1. 2017 ve svém městě uspořádat, zasílejte své klubové nabídky nejpozději do 30. 9. 2016 na e-mailovou adresu mladez@chf.cz
Vaše klubová nabídka musí obsahovat popis zajištění a cenovou kalkulaci níže uvedených bodů (popř. dalších nákladů):
1. Možnost pronájmu haly, tělocvičny a učebny (cena na 1 hodinu);
2. Možnost zajištění šaten na hale (cena pronájmu);
3. Možnost ubytování posluchačů a lektorů v místě konání Konference (cena na osobu/noc), kapacita ubytování cca 80 míst (popř. možnost noclehu ve vlastním spacáku);
4. Zajištění stravy (cena za jednotlivá jídla);
5. Minimálně jedno demonstrační družstvo (mladší / starší dorost), možno i z okolí;
6. Možnost zajištění audiovizuální techniky a promítacího plátna.
Máte zájem o zajištění a pořádání „MČR“ v Házenkářském desetiboji chlapců či dívek?
Pro tento soutěžní ročník 2016/2017 se Komise mládeže ČSH rozhodla vypsat na pořadatele dívčího i chlapeckého „Mistrovství ČR“ v Házenkářském desetiboji opět výběrové řízení.
Pokud máte tedy zájem „Mistrovství České republiky“ v Házenkářském desetiboji dívek ve dnech 2. – 4. 6. 2017 či chlapců ve dnech 2. – 4. 6. 2017 ve svém městě uspořádat a mít tak automaticky zajištěnou účast Vašeho družstva, zasílejte nabídky nejpozději do 30. 09. 2016 na e-mailovou adresu mladez@chf.cz, také vyznačte, o jakou kategorii máte zájem.
Vaše nabídka musí obsahovat popis zajištění a cenovou kalkulaci níže uvedených bodů:
1. Možnost pronájmu sportovní haly + tělocvičny o min. rozměrech 20 x 12 m po celou dobu konání akce;
2. Možnost pronájmu klubovny (učebny) pro organizační záležitosti;
3. Zajištění stálých šaten na hale pro všechny účastníky po dobu konání akce;
4. Možnost ubytování cca 80 – 100 účastníků v místě nebo v blízkosti konání „MČR“ ve standardu ubytování na lůžku;
5. Zajištění stravy pro 110 – 120 účastníků;
6. Zajištění pitného režimu pro všechny účastníky;
7. Zajištění zdravotní a pořadatelské služby;
8. Zajištění kvalifikovaných organizátorů a pomocníků;
9. Zajištění účastnických triček včetně potisku;
10. Zajištění fotobuněk.
Vedle Vaší nabídky obsahující popis zajištění a vyčíslení nákladů přiložte také vyplněný „Rozpočet akce“, který je ke stažení zde.
Z došlých nabídek Komise mládeže Českého svazu házené vybere nejlepší!!!